Η γραπτή έκφραση πρέπει να είναι διασκεδαστική!

Γι΄ αυτό σε όλες τις τάξεις οι εκπαιδευτικοί βρίσκουν τρόπους για να αναπτύξουν τη φαντασία, την έκφραση ικανότητα, να εμπλουτίσουν το λεξιλόγιο και τη διάθεση των παιδιών να παράγουν γραπτό λόγο με ευφάνταστους τρόπους. Αυτή την περίοδο η Ε΄ τάξη μεταμορφώνεται σε δημοσιογραφικό οργανισμό, γράφει και δακτυλογραφεί άρθρα για θέματα που ενδιαφέρουν τους μαθητές.

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου έφτιαξαν το δικό τους μοναδικό βιβλίο με εξώφυλλο το υπέροχο πορτραίτο τους

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου έφτιαξαν το δικό τους μοναδικό βιβλίο με εξώφυλλο το υπέροχο πορτραίτο τους

Με αφορμή την επεξεργασία της θεματικής ενότητας “Ο Εαυτός μου”, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου ζωγράφισαν και συγκέντρωσαν τα δικά τους “προσωπικά δεδομένα” και έφτιαξαν το δικό τους μοναδικό βιβλίο με εξώφυλλο το υπέροχο πορτραίτο τους.

Διαβάστε Περισσότερα
Οι μαθητές της Β’ τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο ραφτάκος των λέξεων» στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

Οι μαθητές της Β’ τάξης παρακολούθησαν τη θεατρική παράσταση «Ο ραφτάκος των λέξεων» στο ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης

«Μου φάνηκε πολύ αστείος ο γεράκος που έκανε προπόνηση για τον Μαραθώνιο.»
– Παναγιώτης, Β1

«Μου άρεσε πολύ η τεράστια κουβέρτα των λέξεων που μας κάλυψε όλους!»
– Ερρίκος, Β2

Διαβάστε Περισσότερα
Τα παιδιά της Γ’ τάξης παρακολούθησαν πρόγραμμα θεατρικού παιχνιδιού οργανώνοντας το δικό τους θεατρικό δρώμενο

Τα παιδιά της Γ’ τάξης παρακολούθησαν πρόγραμμα θεατρικού παιχνιδιού οργανώνοντας το δικό τους θεατρικό δρώμενο

Με αφορμή την επεξεργασία της ενότητας “Θεοί και θεές του Ολύμπου”, οι μαθητές και μαθήτριες της Γ’ τάξης παρακολούθησαν πρόγραμμα θεατρικού παιχνιδιού οργανώνοντας το δικό τους θεατρικό δρώμενο.

Διαβάστε Περισσότερα