Η τέχνη στην Ελληνική Επανάσταση

25marchΤην Τρίτη 24 Μαρτίου, υλοποιήθηκε δράση συνεργασίας των παιδιών του Νηπιαγωγείου με τα τμήματα της Α΄ Δημοτικού. Τα παιδιά επεξεργάστηκαν πίνακες ζωγραφικής σημαντικών Ελλήνων και ξένων ζωγράφων με θεματολογία από την Ελληνική Επανάσταση του 1821.

Δουλεύοντας σε μικρές ομάδες, έδωσαν τη δική τους εικαστική «ματιά» στον κάθε πίνακα, «χάρισαν» στον κάθε πίνακα έναν δικό τους τίτλο, παρουσίασαν το αποτέλεσμα της δουλειάς τους, αντάλλαξαν απόψεις και κυρίως διασκέδασαν.

Η δράση αυτή πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια την ομαλής μετάβασης των νηπίων στην Α΄ τάξη.

Εικαστική αναπαράσταση των Αχαιών στην παραλία της Τροίας

Εικαστική αναπαράσταση των Αχαιών στην παραλία της Τροίας

“Έφτιαξα τις σκηνές των Αχαιών στην παραλία της Τροίας, απέναντι από το στρατόπεδο των αντιπάλων τους. Μια εικόνα ισούται με χίλιες λέξεις και μια τρισδιάστατη σαν αυτήν αξίζει όσο 1.000.000 λέξεις!”
– Σωκράτης, Γ2

“Ζωγραφίσαμε τους ήρωες και τις ηρωίδες του Τρωικού Πολέμου και φτιάξαμε τον Δούρειο Ίππο με πηλό και άλλα υλικά.”
– Τίνα, Γ1

Διαβάστε Περισσότερα
Το πρόγραμμα Crocus υλοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης

Το πρόγραμμα Crocus υλοποιείται για δεύτερη συνεχή χρονιά από τους μαθητές της ΣΤ’ τάξης

Για δεύτερη συνεχή χρονιά υλοποιείται στο σχολείο μας από τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης το πρόγραμμα Crocus για την ιστορία του Ολοκαυτώματος σε συνεργασία με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος.

Διαβάστε Περισσότερα
Πυγή μάθησης η βαλίτσα για άλλη μια χρονιά

Πυγή μάθησης η βαλίτσα για άλλη μια χρονιά

Συνεχίζεται για δεύτερη χρονιά το “ταξίδι” της βαλίτσας με τη γερμανική ιστορία από τον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο μέχρι την πτώση του Τείχους του Βερολίνου. Τα παιδιά της Ε΄ τάξης στο πλαίσιο του Πολιτιστικού Ομίλου Δραστηριοτήτων μαθαίνουν στα γερμανικά τους σημαντικότερους σταθμούς της νεότερης γερμανικής ιστορίας με το υλικό της βαλίτσας, το οποίο δημιούργησαν οι μαθητές της περσινής Ε΄ και ΣΤ΄ τάξης του σχολείου μας. Στο τέλος του project θα εμπλουτίσουν τη βαλίτσα και με δικό τους υλικό, ώστε να συνεχίσει το “ταξίδι” της και του χρόνου.

Διαβάστε Περισσότερα