Σεμινάριο: NTC Σύστημα Μάθησης

Σεμινάριο για Εκπαιδευτικούς 9-10 Μαΐου 2015 | Πληροφορίες και δηλώσεις συμμετοχής στο 210 99 55 997

Τι θα ακούσετε και μάθετε στο σεμινάριο του NTC Συστήματος Μάθησης;

 

posterΤο σεμινάριο απευθύνεται σε βρεφοκόμους, νηπιαγωγούς, δασκάλους, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους επαγγελματίες που ασχολούνται με την εκπαίδευση των παιδιών, και θέλουν να μάθουν περισσότερα σχετικά με τα νέα επιστημονικά ευρήματα και γνώση για την πρώιμη διέγερση και διανοητική ανάπτυξη. Το σεμινάριο χωρίζεται σε τρία μέρη. Στο πρώτο μέρος της διάλεξης θα μάθετε τα πάντα για:

  • το NTC Σύστημα μάθησης και τις νέες γνώσεις στις οποίες βασίζεται το πρόγραμμα,
  • τον τρόπο με τον οποίο ενισχύονται οι διανοητικές ικανότητες του παιδιού,
  • την πρόληψη της διαταραχής ελλειμματικής προσοχής,
  • τη σημασία του συντονισμού και της κίνησης για την διανοητική ανάπτυξη,
  • τα πιο συνηθισμένα λάθη που οι γονείς κάνουν ασυναίσθητα, τα οποία μπορεί να επηρεάσουν αρνητικά την ανάπτυξη του παιδιού, και άλλα.

Το δεύτερο και το τρίτο μέρος του σεμιναρίου είναι το πρακτικό μέρος του NTC Συστήματος μάθησης. Ο Δρ Ράνκο Ράγιοβιτς θα σας ενημερώσει σχετικά με τη σημασία της λειτουργικής γνώσης και θα σας μάθει πώς να διαμορφώνετε ερωτήσεις, τις μυστηριώδεις ιστορίες και γρίφους που θα συμβάλουν σημαντικά στην αφομοίωση της ύλης από το παιδί και την προαγωγή της λειτουργικής γνώσης. Ομιλητής και εκπαιδευτής, ο Δρ Ράνκο Ράγιοβιτς είναι δημιουργός του NTC Συστήματος μάθησης, γιατρός με ειδίκευση στη νευροφυσιολογία, Πρόεδρος της Επιτροπής της MENSA Ιnternational για χαρισματικά παιδιά και συνεργάτης της UNICEF για την πρώιμη εκπαίδευση. Το NTC Σύστημα μάθησης αυξάνει το νοητικό δυναμικό των παιδιών και μέσα από αυτό το πρόγραμμα αναπτύσσονται η ταχύτητα της σκέψης και συλλογισμού – η λεγόμενη λειτουργική γνώση. Το NTC Σύστημα μάθησης είναι ένα πρόγραμμα που βασίζεται στις επιστημονικές έρευνες στον τομέα της νευροφυσιολογίας, οι οποίες δείχνουν ότι στα παιδιά μέχρι το έβδομο έτος της ηλικίας τους αναπτύσσεται το 75% των νευρωνικών συνδέσεων, που λέγονται συνάψεις, και είναι άμεσα υπεύθυνες για τις διανοητικές ικανότητες των παιδιών. Είναι γεγονός ότι η νοημοσύνη δεν εξαρτάται μόνο από τον αριθμό των νευρώνων, δηλαδή ότι δεν εξαρτάται μόνο από το γενετικό δυναμικό, αλλά και από τις συνδέσεις ανάμεσα στους νευρώνες, τις λεγόμενες συνάψεις. Η περίοδος μέχρι επτά ετών είναι η πιο πολύτιμη για τη δημιουργία νέων νευρωνικών συνδέσεων (συνάψεων). Το NTC ασχολείται με το πώς να διεγερθεί η ανάπτυξη των συνάψεων και με αυτόν τον τρόπο ενισχύεται το τεράστιο δυναμικό των παιδιών πριν αρχίσουν το σχολείο και κατά την διάρκεια της σχολικής περιόδου, θέματα τα οποία θα αναλυθούν από τον Δρ. Ράνκο Ράγιοβιτς κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Η κρισιμότητα της ηλικιακής φάσης έως το 7ο έτος επιτάσσει να δοθεί ιδιαίτερη προσοχή στην προσχολική ηλικία, στην αποτελεσματικότητα της μάθησης και τη χρήση της μνήμης των παιδιών. Εφόσον κατά τη διάρκεια της τυπικής πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης δημιουργείται το υπόλοιπο 25% των εναπομενόντων συνάψεων και η ολοκληρώνεται η ανάπτυξη των ικανοτήτων του εγκεφάλου, τότε είναι σημαντικό να δώσουμε έμφαση σε αυτήν την κρίσιμη, πρώτη φάση ανάπτυξης. Το NTC σύστημα μάθησης υλοποιείται με διάφορους τρόπους, είτε μέσω των Υπουργείων Παιδείας είτε μέσω διακεκριμένων εκπαιδευτικών κέντρων, σε 14 ευρωπαϊκές χώρες. Το πρόγραμμα προσφέρει τρόπους εντοπισμού των χαρισματικών παιδιών, τα χαρακτηριστικά τους και τους τρόπους να αυξηθεί το IQ τους, καθώς και μεθόδους ανάπτυξης των δεξιοτήτων και της δημιουργικής σκέψης. Το σύστημα τονίζει τη σημασία της οικογένειας και της ευρύτερης κοινότητας (νηπιαγωγεία, σχολεία, πρότυπα σχολεία) στην ανάπτυξη των χαρισματικών παιδιών. Το NTC Σύστημα μάθησης φιλοδοξεί να αλλάξει την προσέγγιση, τις αρχές και τον τρόπο διδασκαλίας των παιδιών μας.

Ταξίδι σε μουσικές και χορούς του κόσμου μέσα από πίνακες ζωγραφικής

Ταξίδι σε μουσικές και χορούς του κόσμου μέσα από πίνακες ζωγραφικής

Η ομάδα «Μελωδικές Εξερευνήσεις» μάς ταξίδεψε σε μουσικές και χορούς του κόσμου μέσα από πίνακες ζωγραφικής.
«Μου έκαναν μεγάλη εντύπωση οι φλογερές» – Νικόλας Μπ., Β1
«Μου άρεσε πολύ που ζωγραφίσαμε όλοι μαζί τον κόνδορα» – Νηρέας, Β2

Διαβάστε Περισσότερα
Οι μαθητές της Γ΄ τάξης επισκέφθηκαν τον εκπαιδευτικό πολυχώρο Physics Planet

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης επισκέφθηκαν τον εκπαιδευτικό πολυχώρο Physics Planet

Οι μαθητές της Γ΄ τάξης επισκέφθηκαν τον εκπαιδευτικό πολυχώρο Physics Planet
“Μου άρεσε πολύ όταν η δασκάλα μου ακούμπησε τη σφαίρα με το πλάσμα και μετά άναψε η λάμπα που κρατούσε”. (Γιάννης Σ., Γ1)
“Από τη σημερινή μας επίσκεψη πιο πολύ μου άρεσαν τα πειράματα και κυρίως όταν δημιουργήσαμε ένα σύννεφο”. (Διονύσης, Γ2)

Διαβάστε Περισσότερα