Πρόγραμμα Υποτροφιών για το σχολικό έτος 2014-2015

schoolcircleΤο Neue Schule Athen, το νέο δίγλωσσο, καινοτόμο, ελληνογερμανικό σχολείο στην Ηλιούπολη, ανοίγει τις πόρτες του το Σεπτέμβριο και καλωσορίζει τους μαθητές του.

Πιστό στην αντίληψη της ενίσχυσης των στόχων των μαθητών και σε σύμπλευση με τη φιλοσοφία και τις αξίες της Γερμανικής Σχολής Αθηνών, ανακοινώνει τη χορήγηση υποτροφιών για τη σχολική χρονιά 2014-2015.

Συγκεκριμένα, το Neue Schule Athen παρέχει πέντε υποτροφίες σε μαθητές και μαθήτριες που θα φοιτήσουν το σχολικό έτος 2014- 2015 στην Στ΄ Δημοτικού και σκοπεύουν να συμμετάσχουν στις εισαγωγικές εξετάσεις της Γερμανικής Σχολής Αθηνών για τη φοίτησή τους στο Γυμνάσιο, το σχολικό έτος 2015-2016.

H μία υποτροφία (αξίας 3.000 €) καλύπτει το 50% και τέσσερις υποτροφίες (αξίας 1.500 €) καλύπτουν το 25% του συνολικού ποσού των διδάκτρων του εμπλουτισμένου προγράμματος του Neue Schule Athen. Επιπρόσθετα, τα προπαρασκευαστικά τμήματα (V-Kurse) για την εισαγωγή των μαθητών γίνονται στους χώρους του σχολείου μας με την έγκριση της Γερμανικής Σχολής Αθηνών και σύμφωνα με την ύλη και το πρόγραμμα που η Σχολή ορίζει. Τη σχολική χρονιά 2014-2015 τα VKurse θα γίνουν για τους μαθητές μας χωρίς οικονομική επιβάρυνση για τους γονείς.

Οι υποτροφίες δίνονται στους μαθητές που θα επιδείξουν τις καλύτερες επιδόσεις σε γραπτές και προφορικές δοκιμασίες και δεν εξετάζεται η οικονομική ή η εισοδηματική κατάσταση της οικογένειας.

Όροι , προϋποθέσεις και αίτηση για τη χορήγηση των υποτροφιών

H E’ και ΣΤ’ τάξη επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών

H E’ και ΣΤ’ τάξη επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών

Το Μουσείο Ηρακλειδών φιλοξένησε τους μαθητές της Ε΄και Στ΄ τάξης, οι οποίοι έμαθαν, δείχνοντας πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τον τρόπο απαρίθμησης στον κινεζικό και ιαπωνικό άβακα, ενώ στη συνέχεια έκαναν υπολογισμούς στην πράξη με ειδικά προσαρμοσμένα -για τις απαιτήσεις της παρουσίασης- αριθμητάρια.

Διαβάστε Περισσότερα
Παιχνίδια με βάση την εμπιστοσύνη

Παιχνίδια με βάση την εμπιστοσύνη

“Η αξία του μήνα ήταν η εμπιστοσύνη. Παίξαμε αρκετά παιχνίδια στην τάξη, στα οποία έπρεπε να εμπιστευτούμε τους συμμαθητές μας. Εγώ ένιωθα κάθε φορά ασφάλεια γιατί ξέρω ότι είναι φίλοι μου και θέλουν το καλό μου.”
– Κωνσταντίνος, Β2

Διαβάστε Περισσότερα