Κάντε του το πιο πολύτιμο δώρο

8

Συνεχίζονται οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2014-2015

Η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας επιτρέπει στο παιδί να έχει καλύτερη σχολική απόδοση, να είναι πιο δημιουργικό και ευπροσάρμοστο, να έχει μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση, να αναπτύξει στρατηγικές εκμάθησης και το κυριότερο, το γλωσσικό του αισθητήριο.

Δίνοντας στα παιδιά την ευκαιρία να μάθουν μία ξένη γλώσσα από την προσχολική ηλικία και συνεχίζοντας σε ένα δίγλωσσο σχολείο, που παράλληλα έχει μια άλλη εκπαιδευτική φιλοσοφία,  ουσιαστικά δεν του μαθαίνουμε μόνο τη γλώσσα: του ανοίγουμε ένα παράθυρο στο μέλλον.

Η λαχτάρα των γονιών να δώσουν εφόδια στο παιδί τους ανταποκρίνεται στην απαίτησή τους η εκπαίδευση να συνεισφέρει στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του. Και η εκμάθηση μιας ξένης γλώσσας τού επιτρέπει να αναπτύξει το γλωσσικό του αισθητήριο, να έχει καλύτερη σχολική απόδοση, να είναι πιο δημιουργικό και ευπροσάρμοστο, να έχει αυτοπεποίθηση και να αναπτύξει στρατηγικές εκμάθησης απολύτως απαραίτητες για το μέλλον του.

Μία γλώσσα όμως δεν είναι μόνο το λεξιλόγιο, η γραμματική ή το συντακτικό της. Κρύβει μέσα της έναν άλλον πολιτισμό, τον οποίο ανακαλύπτει το παιδί όταν έρθει αβίαστα σε επαφή μαζί της, μέσα από ευχάριστες δραστηριότητες.

NEUE SCHULE ATHEN

Δηλώστε το ενδιαφέρον σας:

 

Οι μύθοι του Αισώπου ζωντανεύουν

Οι μύθοι του Αισώπου ζωντανεύουν

Τα παιδιά της Β΄Δημοτικού, με αφορμή τον Αίσωπο, επέλεξαν, δραματοποίησαν και παρουσίασαν τον αγαπημένο τους μύθο στα παιδιά του Νηπιαγωγείου. Τα μαγικά αγάλματα του Αισώπου ζωντάνεψαν για μια στιγμή και το καθένα μάς μίλησε για το πάθημα και το μάθημά του!

Διαβάστε Περισσότερα
Καρποφόρα η συνάντηση με τη συγγραφέα

Καρποφόρα η συνάντηση με τη συγγραφέα

«Διαβάζοντας το βιβλίο της κας Αγγελίδου ενθουσιάστηκα γιατί έμαθα πολλά και ενδιαφέροντα πράγματα. Μου άρεσε που συναντηθήκαμε με τη συγγραφέα γιατί ήταν πολύ καλή μαζί μας και μας είπε ιστορίες που δεν ξέραμε. Το δώρο που της κάναμε ήταν πολύ όμορφο, γιατί το φτιάξαμε εμείς και την κάναμε να νιώσει τόσο ωραία όσο κι εμείς.»
– Κατερίνα Κ., Ε’ τάξη

Διαβάστε Περισσότερα