H τεχνική του φηφιδωτού στο Νηπιαγωγείο

Στα πλαίσια της εξοικείωσης με διαφορετικές τεχνικές στην Εικαστική Αγωγή, τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας γνώρισαν την τεχνική του φηφιδωτού. Μια παραλλαγή της αζτεκικής μάσκας Μοντεζούμα έγινε αφορμή να εφαρμόσουν τα παιδιά τη μεθόδο της άμεσης τοποθέτησης ψηφίδων από γλασέ χαρτί προκειμένου να δημιουργήσουν τις δικές τους μάσκες. Τα παιδιά μέσω της δημιουργικής αυτής δραστηριότητας εξάσκησαν τη συγκέντρωση και την λεπτή τους κινητικότητα αναπτύσσοντας παράλληλα τη λογικο-μαθηματική αλλά την οπτικο-χωρική τους νοημοσύνη. Επεξεργαζόμενα το σχήμα των ψηφίδων και τη χωρική τους διάταξη, τα παιδιά επέλεξαν τις κατάλληλες ψηφίδες διατηρώντας ισόποσες αποστάσεις κατά την τοποθέτησή τους και ολοκληρώνοντας έτσι τα μοτίβα τους. Το αποτέλεσμα ήταν απολαυστικό και λειτούργησε ως τέλειο διακοσμητικό για τις Απόκριες!

 

H E’ και ΣΤ’ τάξη επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών

H E’ και ΣΤ’ τάξη επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών

Το Μουσείο Ηρακλειδών φιλοξένησε τους μαθητές της Ε΄και Στ΄ τάξης, οι οποίοι έμαθαν, δείχνοντας πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τον τρόπο απαρίθμησης στον κινεζικό και ιαπωνικό άβακα, ενώ στη συνέχεια έκαναν υπολογισμούς στην πράξη με ειδικά προσαρμοσμένα -για τις απαιτήσεις της παρουσίασης- αριθμητάρια.

Διαβάστε Περισσότερα
Παιχνίδια με βάση την εμπιστοσύνη

Παιχνίδια με βάση την εμπιστοσύνη

“Η αξία του μήνα ήταν η εμπιστοσύνη. Παίξαμε αρκετά παιχνίδια στην τάξη, στα οποία έπρεπε να εμπιστευτούμε τους συμμαθητές μας. Εγώ ένιωθα κάθε φορά ασφάλεια γιατί ξέρω ότι είναι φίλοι μου και θέλουν το καλό μου.”
– Κωνσταντίνος, Β2

Διαβάστε Περισσότερα
Μετάβαση στο περιεχόμενο