Δένω τα κορδόνια μου!

Με το δέσιμο των κορδονιών ξεκίνησε η δράση μας “Διαφορετική Μέρα”.

Η δράση αυτή στοχεύει στη συνεργασία μαθητών διαφορετικών τμημάτων και ηλικιών με στόχο να διδάξουν οι μεγαλύτεροι τους μικρότερους βασικές καθημερινές δεξιότητες. Μεταξύ αυτών και το δέσιμο των κορδονιών!

Έχει αποδειχθεί ότι τα παιδιά μαθαίνουν από τους συμμαθητές τους πιο εύκολα, επειδή  η “διδακτική προσέγγισή” τους είναι πιο κοντά στον διδασκόμενο. Οι λεκτικοί και πρακτικοί κώδικες δεν περιπλέκονται από τις γνώσεις και τα φίλτρα του ενήλικα. Τα παιδιά μαθαίνουν μιμούμενα τους μεγαλύτερους και ταυτόχρονα αναπτύσσουν σχέσεις μεταξύ τους.

Όλες οι δράσεις της “Διαφορετικής Μέρας” στοχεύουν στην αυτονομία των μαθητών μας και δίπλα στην προσπάθεια υπάρχει πάντα και το αυθόρμητο παιδικό γέλιο.

Το σχολείο μας παρουσίασε την εφαρμογή της διδακτικής μεθοδολογίας CRADLE

Το σχολείο μας παρουσίασε την εφαρμογή της διδακτικής μεθοδολογίας CRADLE στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Erasmus+ στο Goethe Institut, μιας μεθοδολογίας που συνδυάζει άριστα την υλοποίηση Διαθεματικών Σχεδίων Εργασίας με παράλληλη ενσωμάτωση της διδασκαλίας της γερμανικής γλώσσας.

Διαβάστε Περισσότερα
“Σήμερα φτιάξαμε χελιδονοφωλιές”

“Σήμερα φτιάξαμε χελιδονοφωλιές”

“Είναι υπέροχο που σε κάθε μέρος της Ελλάδας μπορείς να συναντήσεις τόσα διαφορετικά έθιμα. Και το Τριώδιο έχει πολλά. Εμείς καταγράψαμε κάποια και κάποια μέσα στην τάξη όπως το έθιμο της “χάσκας”. Είχε πολλή πλάκα.”

Διαβάστε Περισσότερα
“Είναι υπέροχο που σε κάθε μέρος της Ελλάδας μπορείς να συναντήσεις τόσα διαφορετικά έθιμα”

“Είναι υπέροχο που σε κάθε μέρος της Ελλάδας μπορείς να συναντήσεις τόσα διαφορετικά έθιμα”

“Είναι υπέροχο που σε κάθε μέρος της Ελλάδας μπορείς να συναντήσεις τόσα διαφορετικά έθιμα. Και το Τριώδιο έχει πολλά. Εμείς καταγράψαμε κάποια και κάποια μέσα στην τάξη όπως το έθιμο της “χάσκας”. Είχε πολλή πλάκα.”

Διαβάστε Περισσότερα