Άνοιξε το σχολείο μας!

To κουδούνι στην Ηλιούπολη χτύπησε για πρώτη φορά στις 11 του Σεπτέμβρη και το σχολείο μας άνοιξε την αγκαλιά του στους 146 μαθητές μας,  γεμίζοντας γέλια και χαρά.

Λίγο πριν χτυπήσει το πρώτο κουδούνι, γονείς και μαθητές βρέθηκαν στο προαύλιο μας για να ευλογήσουν όλοι μαζί το άνοιγμα του σχολείου και με συγκίνηση άκουσαν τη διευθύντρια μας, κ. Μπάουμ, να μιλάει για το όραμά της.

Οι πρώτες δύο εβδομάδες λειτουργίας μας κύλησαν γρήγορα, με τα παιδιά να ασχολούνται με το  να γνωρίσουν τους συμμαθητές τους, ν’ αποκτήσουν σχέση με τις δασκάλες τους, να εγκλιματιστούν. Η καθημερινότητα των μικρών μας έχει ήδη μπει σε μία ευχάριστη σειρά , με τα ξεχωριστά θρανία μας, την έμφαση στην διαφοροποιημένη διδασκαλία και την διγλωσσία. Τα υλικά και τα βιβλία περίμεναν στις τάξεις, και για τις μικρότερες ηλικίες μένουν εκεί αφού τα μοιράζονται κυριολεκτικά με τους συμμαθητές τους.

Κάθε μέρα οι μαθητές μας βρίσκονται ένα βήμα πιο κοντά στη γερμανική κουλτούρα και πολιτισμό με τα καλλιτεχνικά, τη μουσική και τη γυμναστική να γίνονται στα γερμανικά, και φυσικά με το καθημερινό μάθημα γερμανικών.

Από την 1η Οκτωβρίου θα εμπλουτιστεί και το απόγευμά τους, αφού αρχίζουν τα απογευματινά μαθήματα, τα εξωσχολικά μας, με πλούσιες δραστηριότητες από τζούντο μέχρι τσίρκο και English theatre games.

H E’ και ΣΤ’ τάξη επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών

H E’ και ΣΤ’ τάξη επισκέφθηκαν το Μουσείο Ηρακλειδών

Το Μουσείο Ηρακλειδών φιλοξένησε τους μαθητές της Ε΄και Στ΄ τάξης, οι οποίοι έμαθαν, δείχνοντας πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τον τρόπο απαρίθμησης στον κινεζικό και ιαπωνικό άβακα, ενώ στη συνέχεια έκαναν υπολογισμούς στην πράξη με ειδικά προσαρμοσμένα -για τις απαιτήσεις της παρουσίασης- αριθμητάρια.

Διαβάστε Περισσότερα
Παιχνίδια με βάση την εμπιστοσύνη

Παιχνίδια με βάση την εμπιστοσύνη

“Η αξία του μήνα ήταν η εμπιστοσύνη. Παίξαμε αρκετά παιχνίδια στην τάξη, στα οποία έπρεπε να εμπιστευτούμε τους συμμαθητές μας. Εγώ ένιωθα κάθε φορά ασφάλεια γιατί ξέρω ότι είναι φίλοι μου και θέλουν το καλό μου.”
– Κωνσταντίνος, Β2

Διαβάστε Περισσότερα
Μετάβαση στο περιεχόμενο